Apr 29, 2010

Elyana Segan Dah Makin Tembam


Ayaarrkk..Elok sikit rupa si Elyana ni bila Rokku tengok gambar dia yang dah makin chubby nih.Kalau nak bandingkan dengan dulu memang kurang menyelerakan sebab kurus sangat..Wakakaka..Taktau lah kan taste masing-masing,perempuan ni suka badan macam Amber Chia so takleh watpe lah kan.


Dah tembam ni dengar ceritanya si Elyana ni malu pulak kalau dijemput untuk sebarang sesi fotografi kerana badannya yang semakin gumuk itu.
" Saya akui yang sekarang ni saya kurang yakin dengan penampilan diri.Berat badan saya yang naik mendadak membuatkan saya mengelak dari terlibat dengan mana-mana sesi fotografi.Tapi ini tidak bermakna saya tidak melakukan sebarang aktiviti.Saya masih menerima undangan nyanyian dan baru saja mengacarakan sebuah rancangan masakan di RTM dan bakal ditayangkan tidak lama lagi."


Dari 51 kilogram berat badan Elyana telah naik mendadak kepada 62 kilogram.Elyana juga mengatakan yang selera makannya masih sama seperti dulu dan tidak pula dia makan secara berlebihan.
" Saya sudah berjumpa dengan doktor kerana takut dengan masalah kesihatan yang lain.Tapi doktor cakap tiada apa-apa masalah,mungkin kerana perubahan hormon." Elyana sekarang ditaja oleh gym terkenal Celebrity Fitness dalam usahan mengurangkan lemak berlebihan di perutnya itu.Kehkehkeh..

" Dulu saya pernah makan pil,tapi apabila saya berhenti mengambilnya,berat badan saya bertambah naik.Sekarang saya tak berani dan tidak mahu mengambil sebarang pil perlangsingan lagi." Tambah Elyana.
Rokku tengok ok je badan Elyana ni,Takde sebarang ketulan lemak berlebihan yang ketara Hahaha.. Mungkin jugak bagi perspektif perempuan,sedikit perubahan tu bermakna 'Kami Sudah Gemok'! kalau sudah kamu berfikiran begitu,Tak dapek den nak nolong..

2 comments:

Eqah Zaque Billetdoux said...

betulka elyana? waah. hebat2.

farra8979 said...

sihat nye dia.. tp comei pe.. ^_^

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics