Apr 20, 2010

Anne Pula Bakal Bercerai?


Lalalalalala..Asik citer pasal cerai je sekarang nih,tapi kalau dah itu yang hot dan dicari ramai terpaksa juga lah Rokku mengulas mengenainya,Korang enjoy aje lah ye? .Kali ini Anne Ngasri atau Nasriah Ngasri 26 dan suami Abdul Wafi Hassan 29 pula bakal mengakhiri perkahwinan yang telah dibina selama 5 tahun dengan penceraian.

Anne Ngasri tidak mahu memperkatakan tentang penyebab yang membuatkan mereka bercerai dan bakal diselesaikan di Mahkamah tidak lama lagi.Khabar angin yang tersebar tidak disangkal oleh Anne dan mengesahkan yang dia dan suami bakal berpisah.
" Memang benar apa yang diperkatakan mengenai rumahtangga saya,tetapi saya tidak boleh memberikan sebarang komen sehingga Mahkamah membuat keputusan " Ujarnya yang kini sibuk dengan pengambaran Lagenda Budak Setan untuk Astro.

Anne Ngasri berkahwin dengan Wafi pada 2006 diwaktu usianya hanya 22tahun dan dikurniakan 2 anak.Kes pengesahan lafaz cerai pasangan ini bakal didengar di Mahkamah Syariah Kuala Lumpur pada 19 mei depan. Sumber.. Nak buat macam mana kalau dah 5 tahun saja jodoh yang ada,Sekarang ni kena lah kasi perhatian lebih pada anak-anak walaupun sudah berpisah,Mereka kecil lagi dan tak paham maksud perpisahan tuh.Biasanya kalau dah bercerai berai ni,anak-anak lah yang paling terkesan.. Ntah lah Rokku pun dah takde komen nak kasi dah..

2 comments:

eQuRlz said...

kesian kan kat anak2 klu parents bercerai ni..hope xterjadi kepada eqa in the future :) amin..

M!Er4N said...

x hbs2 cte pasal cerai artis..apa nk jd ngan artis kta ni..xde jodoh da kot\

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics