Apr 8, 2010

Mari Berperang Korang Sokong Sapa? Fasha Sandha Or Nora Danish?



Ape kejadahnya bergaduh bagai nak rak? Pastu merisikokan rahsia-rahsia diri dibocorkan dan dibaca oleh jutaan peminat? Mungkin selama ni Nora Danish ingat yang Fasha Sandha hanya akan berdiam diri dan tidak membalas segala cacian yang dilemparkan oleh Nora Danish melalui account Twitter miliknya tapi Perang besar dah bermula bila Fasha Sandha menghantar armada perangnya untuk mematahkan kata-kata keji Nora Danish!

Seriously this is some extreme accusation yang kena pada batang hidung Nora Danish! Seram gak bila baca tweet balas Fasha terhadap Nora ni.Tapi kita mula dari awal,kalau korang ingat lagi masa ABPH 2009 semasa Fasha Sandha di boo ribuan penonton (Dengar cerita ada gak artis yang Boo! Fasha) Nora Danish ada menghantar tweet Booo..Booo..Booo..Yang berbunyi seperti mengejek Fasha Sandha.Rokku pon dengar gak malam tu tapi Fasha datang ke tidak tu Rokku tak pasti.

2 hari lepas sekali lagi Nora Danish menhamburkan ketidakpuasan hatinya kepada Fasha Sandha dengan mentweet ayat yang berbunyi Admit your mistakes and ask for forgiveness.Don't be a hypocrite,People are not stupid.Learn from being Booed ! Ramai yang menyangka Fasha Sandha hanya akan berdiam diri dan membiarkan dirinya dikutuk (Sebab memang salah dia pun!) Tapi tidak..Fasha Sandha melancarkan roket dari dalam tanah buatan ayah pin dan membalas dengan kenyataan yang Fuh!! Panas..


Meh Rokku sambungkan ayat si Fasha ni sebab Twitter ni memang sengal,Sikit je boleh tulis! Fasha Sandha membalas dengan sopan sekali nampaknya.Kehkehkeh Me..'Hypocrite'? Tell me about yourself.Are you perfect? I believe you're not.So who are you to judge people huh? You went to party and 'drunk'.You show finger Fuck to me at mamak stall for no reason.So are you a nice lady? Are you an idol? BTW Thanks for calling me ugly devil.You are still beautiful in my eyes..


Pehhh..Sodap seperti ayam masak lomak cili api omak den kata-kata Fasha Sandha ni.Korang yang baca sila lah buat pengadilan sendiri.Bagi Rokku ni satu perkara yang amat silly dan menjatuhkan maruah diri sendiri! Skang ada orang kata awak tu kaki minum..Ape cer? Walaupun orang yang mengata tu pun banyak jugak gosip pasal 'Drunk' ni.Ntah lah,Still berperang lagi kat twitter tuh.Sindir menyindir dan tak membawa kemenangan kepada mana-mana pihak.Diri sendiri yang malu ada lah..

7 comments:

AJ said...

aku tak sokong mana2..artis ni susah nak tahu mana satu betul...hik3...

Rina Rossoneri said...

biarlah mereka berterusan berkelakuan seperti budak2..memanglah yang sorang tu pernah buat jahat dengan yang sorang tuh...tapi xpayahlah nak perangai macam budak2..dah jadi mak org kot...be matured lah, kalau rasa yang sorang tu hodoh sangat perangainya, janganlah diri sendiri tu pun nak menghodohkan perangai dan menjadi sama seperti si dia yang di benci...hohoooo

Tok Dalang Moden said...

2 x 5..

http://thetukartiub.blogspot.com

Gorgeous H said...
This comment has been removed by the author.
a.E.m.E.y said...

xtau nk ckp siape btl siape slh sbb people hav their good and bad side..org yg baik, x smestinye baik segala2nya dn org yg jahat x semestinye jahat segala2nya...

Azazyla said...

hehehh.. REALLY FUNNY!
i hate fasha..
tp pas bc nih..
nk glak plakk..
xpla.. sp yg xmarah kalo laki kne rmpas kn!
wteverrrr.. .

Unknown said...

nampak laki nora tu yg gtl . pas fasha sandha gi kt tiqz zakiah . pastu nora danish nk mara org laen . laki dy yg gtl .

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics