Apr 12, 2010

Cerai Lagi : Aleeza Kassim Pula Bercerai


Cerita cerai lagi eh kawan-kawan? Jangan marah ahh..Aleeza Kassim model dan pelakon popular mengaku telahpun diceraikan talak satu oleh suaminya yang merupakan seorang hartawan Mohd Fauzi Che Ros pada Febuari lalu di kediaman mereka di Hyatt Saujana,Subang Jaya.

Tapi Aleeza Kassim menafikan yang rumahtangganya yang berantakkan disebabkan oleh kehadiran orang ketiga dan meminta semua pihak supaya menunggu keputusan Mahkamah pada 21 April ini.
Aleeza yang dihubungi pihak media pada mulanya cuba mengelak dari memberikan komen namun akhirnya mengakui desas desus penceraiannya yang telah tersebar.


Aleeza mengakui tertekan bila ramai teman-teman yang bertanya apabila mereka telah dapat menghidu kisah penceraian Aleeza.Bukan Aleeza hendak menipu tetapi ni perkara yang baru didalam hidupnya dan dia tidak tahu bagaimana untuk bertindak.Aleeza masih lagi mahu menyelamatkan rumahtangganya dan terus berusaha kearah itu,Aleeza dan Fauzi turut ke Mahkamah pada Mac lalu untuk sesi mendapatkan nasihat.

Satu lagi pasangan bahagia dah berpisah,kalau dilihat apa yang terjadi kepada artis kita sebenarnya itu juga lah yang berlaku didalam masyarakat kita di Malaysia ni.Banyak betul penceraian sekarang ni,Rokku penah dengar kisah pasangan bercerai setelah berkahwin selama 4 bulan hanya kerana bergaduh mengenai rancangan TV.Berebutkan remote TV pon boleh membawa kepada penceraian! Nampak sangat tak matang dalam berfikir.Macam-macam dunia ni..

2 comments:

Tok Dalang Moden said...

Tak tahulah macam mana perasaan suami yang nak jaga isteri yang suka glamour dan seksi ke sana ke mari..

http://thetukartiub.blogspot.com

mimi said...

uiks...dh bercerai....jodoh petermuan di tangan Tuhan

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics