Apr 22, 2010

Ella Bercinta Dengan Lelaki 15 Tahun Lebih Muda?


Kalau nak ikutkan dekat seribu kali Rokku dengar kisah cinta Ella ni dari kecik sampai lah dah berjanggut nih,Cerita punya cerita tak jadi jugak.Dengan artis pun ramai,Dah takde jodoh kot nak buat macam mana kan?
Ni kisah terbaru tentang percintaan Ella dan seorang jejaka bujang berusia 29 tahun.Dengar ceritanya dia seorang yang berkerjaya atau dalam erti kata lainnya banyak duit lah! Kayo! Hehehe..

Problemnya menurut sumber si jejaka pilihan hati Ella ni masih belum mahu menamatkan zaman bujang dan masih belum puas dengan hidup tanpa sebarang komitmen.Ini mendatangkan sedikit masalah didalam perhubungan mereka namun disebabkan cinta yang mekar dihati mereka berdua gagahi jua dalam menjalani hidup bercinta.Kalau macam tu bila lagi mak cik ehh..kak Ella oii..! Dah bersarang labah-labah dekat badan kitorang ni yang penat menunggu hari bahagia kak Ella nih!.Kehkehkeh

Dalam pada itu terdengar juga yang rakan-rakan teman lelaki Ella ni sebenarnya kurang menyenangi Ella kerana sering berkelakuan manja dan kadang kali terlalu mengontrol teman lelakinya itu.Betul ke tak Wallahualam.Tapi dikatakan yang teman lelaki Ella ni terlalu menyayangi Ella dan sanggup tidak mengendahkan langsung kata teman-temannya yang turut mempersendakan kebolehan Ella berbahasa English dek cintanya yang setinggi gunung everest terhadap Ella!

Jahat la kawan-kawan dia nih! Patutnya bila teman baik kita dah ada kekasih kita menyokong dan sekali sekala menasihati beliau bukannya mengutuk habis habisan! Ape punya orang,ish ish ish..Kalau cerita ni benar maka Rokku doakan supaya Ella selamat naik ke singgahsana dan bertahkta sebagai raja sehari nanti.Amin..
Sumber  

2 comments:

Mr Kamikaze said...

kita doakan agar jodoh Ella cepat sampai...

M!Er4N said...

wow kak ella still mengancam la..cun la kak ella :)

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics