May 27, 2010

Wow! Gebunya Peha Rozita Che Wan Dan Azza Elite


Kehkehkeh..Korang memang kalau gambar kontroversi sikit je laju je korang terutama yang laki tuh.Ni Gambar peha gebu Rozita Che Wan dan Azza Elite semasa Konsert Akhir Akademi Fantasia AF8 yang berlangsung baru baru ini.Sapa lagi mantap? Huhuhu..Korang nilai sendiri,untuk yang marah diorang berdua ni pakai seksi-seksi.Sila lah kritik dengan berhemah,hidup harus berjuang! XD

Ada jugak yang mengkritik Rozita Che Wan yang memakai skirt pendek sedangkan dia baru pulang dari umrah,any comment from my dear readers? Bagi Rokku kadang-kadang diorang terlupa kot? Yang majlis besar ni banyak kamera yang ada dan bersedia merakam keseksian artis artis yang hadir.Terlupa jugak yang diri tu baru balik dari Umrah,nak buat macam mana sebab orang melayu ni mudah lupa.. Hehehe..

P/S Nak bunga kat telinga Rozita Che Wan tu,Nak letak kat dalam bilik!

7 comments:

Ahmad Tajuddin Abdullah said...

hmmm,duniaku duniamu....nak wt camne...

Baayah Bakri said...

dua2 ni mak janda..kalo org mengata mak janda, korang marah...tp cara dan gaya korang ni mmg patut pn kena kata...sedar la weh, awak ni beragama ISLAM...x kan x tau mana aurat mana bkn...pi la belajo lg mcm mana nk jadi muslimah yg sejati...takut la, penghuni dlm api neraka tu ramai perempuan...sedar la diri kita ni org ISLAM..berpakaian la yg menutup AURAT...

Wanita Timur ( Syifa Rosli ) said...

dia orang rasa suka..kalau org tengok peha gebu.. pastu puji lak ..dia org cantik.. lagi le kembang.. nama pun kan artis.. memang gila glamour mana nak ingat ..akhirat.. dunia je dlm pala otak dia org tu.. apa yg dia org buat pun.. yang penting glamour..

Pendakwah Informal said...

Tak sengaja pakai konon...alasannnn!!!

http://artismaksiat.blogspot.com

White Bird said...

lucu bila rozita mintak maaf..

manusia semua ada khilafla..

bagus mintak maaf dgn Allah nun..

bukan manusia.lucu la dgn depa ni .

ntah hape hape.

al faqir said...

Dan ketika Rasulullah melalui kawasan neraka Hawarah, baginda mendapati kesemua perempuan2 yang mendedahkan aurat itu akan digantung buah dada mereka dengan penyangkut besi berapi dengan rambut2 mereka dipakukan di tebing api neraka yang amat panas itu. Tubuh badan mereka akan disalai di dalam api neraka sehingga hangus dan hancur manakala dari faraj mereka keluar lendir berupa nanah yang amat busuk sekali sehingga semua penghuni neraka meminta perempuan2 ini dikeluarkan dari kawasan itu kerana tak tahan dengan bau busuk dari lendir nanah tersebut. Penyiksaan yang penuh sengsara itu sentiasa berulang di mana tubuh badan yang sudah hancur berkecai itu akan terbentuk semula seperti sedia kala dan akhirnya berkecai lagi setelah diazab sedemikian rupa. Rasulullah sampai pengsan apabila melihat penyiksaan yang amat dahsyat dan mengerikan itu.

kuihkeria said...

peeha azza mcm berselulit... rozita.. mcm terkerchut.. kwn aku kata

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics