May 28, 2010

Air Apa Yang Camelia Minum Tu?


Halal ke tak agaknya air yang dipegang Camelia tu? Nampak lain macam je? Fresh Anggur ke? Kehkehkeh..Rupa macam wain je,tapi Rokku tak tau la kan arak ke tidak tu tuan punya badan saja yang tau.Sebab dia sendiri yang akan terhuyung hayang lepas meneguk air kencing setan tu kan.

Yang penting air berwarna seperti wain tu berada kat tangan Camelia,best ke air tu? Kalau halal mungkin Rokku pun nak rasa! Hehehe..Mesti sodap,macam air gas! Kalau tengok gambar ni mesti Camelia tengah parti habis habisan ni..Tengok lah sebelah dia tu! Macam penyanyi rap je! Jangan penyanyi Ku-rap sudah la..Huahuahua..
Layannn..Komen please? Kredit kepada Media Malaya untuk gambar ini.

3 comments:

Hazman said...

hmmmm.... air siram kot....ahaksss

AA. said...

apelah.. kaler air wain, mana ada mcm tu.. dia lebih pekat lah.. tu nampak cair je.. lain lah kalau dia taruk ais kot..

Pendakwah Informal said...

Air Ribena kot..?

http://artismaksiat.blogspot.com

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics