May 21, 2010

Lelaki Cemburu Ugut Nak Tembak Fizo Omar


Memang giler ahh..Fizo Omar diancam dengan pistol oleh seorang lelaki yang cemburu dengan sikap mesra Fizo terhadap aweknya.Nak dijadikan cerita Fizo pergi lah bercuti kesebuah Pulau Perhentian bersama teman teman untuk merehatkan badan yang 24jam asik berkerja dengan tawaran berlakon yang lumayan tu kan.Giler tak penat? Ni adalah gambar sebenar Fizo di Pulau Perhentian dan kredit kepada FB Fizo sendiri..

Sedang asyikkk melayan deruan angin laut yang sepoi sepoi bahasa datang pulak sekumpulan peminat yang kebanyakkanya adalah wanita datang menyerbu Fizo untuk bergambar dan meminta autograph.Dah nama pun mamat handsome mesti la pandai layan awek kan? Fizo pun layan la giler-giler punya mesra untuk memuaskan hati peminatnya itu.

Dalam kemesraan itu terbit satu bola bola api dari kepala seorang lelaki yang kebetulanya merupakan teman lelaki salah seorang peminat yang beramas mesra dengan Fizo sebentar tadi,Mamat ni pun hangin dan sound Fizo supaya blah dari pantai tersebut.Tapi sebab Fizo rasa dia lagi handal,Fizo memutuskan untuk tidak mengendahkan amaran mamat yang tengah panas mengelegak tuh dan terus bersantai lantai ditepi pantai tersebut.

Mamat itu akhirnya menunjukkan Pistol dengan peluru hidup didalamnya kepada Fizo dan baru lah kecut si Fizo ni lalu berlari pergi seperti gadis dikejar monyet! Huahuahua..Jangan cari pasal bila pergi dekat tempat orang.Kan dah kena ugut dengan Pistol,Nasib baik ianya hanya ugutan sebab kalau lebih dari itu memang naya dibuatnya.Tapi tak sangka pulak kan? Pergi pusat peranginan nak rehat-rehat,terjumpa pulak mamat cemburu buta yang bersenjata! Huh..Nasib baik takde apa-apa jadi..

No comments:

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics