May 5, 2010

Elyana Buat Persiapan Kahwin Dalam Diam?


Bukan baru-baru ni ada cerita Elyana nak tangguhkan dulu perkahwinan kan? Tapi ni cerita yang baru Rokku terima.Elyana sedang dalam persiapan kahwin dengan tunang tersayang Khairul Anuar Hj Husin.
Aikk..! Tak nak tunggu selim dulu ke Elyana baru nak melangsungkan hari perkahwinan? Huahuahua..Takpe mesti bakal suami suka sebab makin mantop badan Elyana. Kehkehkeh..

Kesemua persiapan kahwin Elyana sudah hampir siap dan sekarang hanya mencari penaja untuk kad jemputan sahaja! Haaa Korang nak sponsor Elyana punya kad jemputan tak? Call 999 untuk detail! Huhuhu..
Apa susah artis popular macam Elyana ni sponsor datang macam air je.Just pilih mana yang berkenan dihati dan penuhi pula kehendak sponsor.Kena lah carik majalah-majalah,suratkhabar dan lain-lain media untuk mempromosikan tukang sponsor.Kang tak pasal-pasal sponsor sentap!

Kalau benar kisah Elyana nak berkahwin ni Rokku ucapkan selamat berbahagia dan belajar lah masak elok-elok eh.Rokku ingat lagi dulu masa Wakenabeb pergi kenakan Elyana.Kononnya ada Ahli perniagaan bertaraf Dato ingin meminang Elyana.Tapi yang menariknya adalah pinangan Dato palsu tersebut ditolak oleh Elyana walaupun dipaksa oleh ibunya sendiri! Hahaha..Memang kelakar lah.Kuat jugak pendirian Elyana ni eh.Duit bukan segalanya.Tunang Elyana sekarang pun lagi hensem dari Dato Palsu Wakenabeb tu..Huhu..

No comments:

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics