May 1, 2010

Gambar Manja Lisa Surihani Dengan Mia Sara Nasuha


Yang somel dan cute tapi dah besar panjang ni sume orang kenal,siapa lagi kalau bukan Lisa Surihani.Tapi si kecik yang somel giler dan menjadi kegilaan satu Malaysia ni lagi mendapat perhatian! Mia Sara Nasuha atau Amani didalam drama popular Adamaya yang tengah menjadi fenomena sekarang ni.Mia Sara Nasuha ni dari kecik lagi dah banyak berlakon untuk iklan-iklan TV kalau korang perasan lah.Antara iklan yang pernah dilakonkan oleh Mia Sara Nasuha adalah Astro Beyond .Rokku saja nak kasi korang gambar Amani atau Mia Sara Nasuha ni sebab Rokku tau ramai sangat minat dengan budak somel sorang nih..






4 comments:

MR.MASHI said...

comey giler budak ni

colourfulflamingo said...

yah mia tu sgt comel.

e F F i e said...

alahai..comelnya mia..sangat cute..and lisa??whoa sangat cantik and cun..minat gila dekat this 2 person..adorable..

CinTa Lea IxoRa said...

sgt sesuai jd anak lisa.. hee

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics