May 18, 2010

Bawa Teman Lelaki Ke Hotel Punca Thalia Disingkir



Thalia bawa teman lelaki ke hotel penginapan punca dia disingkirkan Ziana Zain? Yaaa! Memang betul,tapi Thalia muncul dengan kenyataan yang dia berjumpa dengan teman lelakinya dikhalayak ramai dan bukan nya didalam bilik hotel dan mendakwa Ziana Zain terpengaruh dengan cerita buruk dari pihak luar terhadap dirinya.

Mentor kali macam-macam pulak gimik dan kontroversi nya kan? Mas Idayu pada minggu pertama dengan selamba menyuruh protege nya berhenti menyanyi dan kini Ziana Zain pula menukar protege nya.Dayang Nurfaizah juga dikatakan kurang berpuas hati dengan tindakan pihak TV3 yang membenarkan Ziana Zain menukar protege sesuka hati.Haihh..panas jugak Mentor ni.

Berbalik kepada cerita Ketty Natalia Rasul atau Thalia yang digugurkan Ziana Zain kerana masalah disiplin,Thalia pula beriya-beriya mempertahankan dirinya walaupun mengakui yang dirinya tidak fokus pada sesi pembelajaran yang diadakan oleh Ziana Zain.Mungkin jugak cakap-cakap orang mempengaruhi sedikit keputusan drastik Ziana Zain ketika menyingkirkan Thalia walaupun si empunya diri berkeras yang dia bertemu teman lelakinya didepan orang ramai dan bukannya dalam keadaan yang mencurigakan.

Thalia yang terkejut dengan keputusan Ziana Zain cuba meminta maaf dan merayu sekiranya ada perbuatanya yang tidak menyenangkan Mentor nya itu tetapi tidak diendahkan Ziana Zain.Garang dan tegas akak Ziana kita neh,slack sikit je terus dia cantas!.Benda dah nak jadi kan? Nak buat macam mana,Sabar je lah Thalia dan cuba lagi untuk program realiti yang lain.Tak pun keluar duit sendiri terus buat full Album! Habis cerita..Hehehe..

4 comments:

HEMY said...

yg malu ko..akak tak malu..haa tu quote ziana..siyes tegas

rossoneri said...

macam2 je...

sweeTSour said...

ahha kesian dia..tp xau lah salah siapa kan...tunggu dan lihat je nanti..hehe

FeeQ said...

kasihan kena buang

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics