May 20, 2010

Aishah Bakal Berkahwin Dengan Ahli Perniagaan


Dalam diam diam hatinya menyulam cinta rupanya,Hehehe..Berapa lama dah Aishah menjanda? Lama gak kan? Dari kurus sampai la sihat walafiat macam sekarang.Tahun ini Aishah bakal menamatkan zaman janda nya dengan seorang ahli perniagaan berstatus duda.Lebih menyenangkan Aishah atau Wan Aishah Wan Ariffin 45,Adalah restu dari kedua anaknya yang tidak membantah sekiranya Aishah ingin berkahwin lagi.Sporting anak-anak Aishah ni kan? Ibu pun nak berkasih sayang jugak.. Huhu..

" Kehidupan saya dan anak anak tidak bermasalah sepanjang 10 tahun membesarkan mereka sebagai ibu tunggal,Tapi hati ini kembali terbuka untuk berkahwin semula selepas bertemu dengan lelaki yang tepat untuk dijadikan teman hidup.Calon suami saya bukan lah bergelar Datuk kerana yang penting adalah dia mampu membahagiakan kami sekeluarga.InsyaAllah jika tiada aral melintang kami akan berkahwin pada tahun ini juga."

Tetapi Aishah belum bersedia untuk mendedahkan siapakah gerangannya jejaka yang berjaya memikat hati nya kerana merasakan ianya perlu untuk kebaikkan kedua-kedua belah keluarga.Rokku ingat lagi kecik-kecik dulu,Aishah pernah datang ke taman perumahan Rokku untuk berubat dengan seorang dukun yang memang mantap! Dengar cerita akibat buatan orang.Memang heboh satu kampung Aishah datang berubat! Kehkehkeh..Abis sume orang meninjau-ninjau rumah dukun tu macam Perdana Menteri datang pulak.. Alhamdulillah sekarang Aishah sudah kembali sihat dan harapnya lepas ni takde lagi orang yang berhasad dengki dan menganiya Aishah lagi! Dengki je keje diorang yang takde keje ni!

3 comments:

n@m@n said...

bonda senyum riang..melayarkan..tetiba nyanyi lagu ecah..hehe

Tn.Punya said...

Tips dapatkan trafik ini aku dapatkan dari blog sahabat kita digengblogger, jika inginkan trafik yang mantap baca tips disini http://myvitrd.blogspot.com/2010/05/tips-tingkatkan-trafik-menggunakan.html

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

sihat ank dia tu..

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics