May 5, 2010

Ibu Zizan Raja Lawak Sudah Temui Bakal Isteri Zizan?


Syok lah Zizan Raja Lawak ni bakal dapat jodoh hasil pilihan ibunya sendiri.Tapi best ke kalau mak kita yang carikan jodoh untuk kita? Dah tentu lah mak paham perangai anak kan? Mesti dia pilih yang baik punyerrr...!  Kehkehkeh.. Macam tu jugak lah yang terjadi kepada Zizan Raja Lawak.Dengar cerita ibu Zizan telah pun menemukan jodoh untuk anak kesayanganya yang berumur 26 tahun itu dan bakal jodoh Zizan Raja Lawak dikatakan orang Kuala Terengganu.!

Orang kampung mung Zizang! Senang lah camtu,Budget pun save Zizang kan? Hehehe..Mungkin Zizan pun dah muak dengan permainan cinta ni kot? Setelah desas desus kecurangan Leez AF yang kantoi depan mata ibu Zizan sendiri! Ish ish ish..Luka dalam tu kan Zizan? Takpe pilihan Ibu ni lebih berkat sebab ia disertai doa ikhlas dari ibu yang mahu melihat kebahagiaan anaknya ketika menginjak alam perkahwinan.

Mesti korang pun tak sabar nak tengok rupa pilihan ibu Zizan ni kan? Huhuhu..Sorry beb Rokku tak dapat pic dia,cuma story saja yang ku dapati.Tapi kemungkinan besar yang Zizan tidak akan berkahwin pada masa terdekat kerana kesibukkan mengalahkan Obama presiden Amerika tuh.Berlakon sini sana,mesti lah susah untuk Zizan mencari masa yang sesuai untuk menamatkan zaman bujang kan? Korang tunggu saje lah yer..

No comments:

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics