Jun 13, 2010

Gambar Pernikahan Harith Iskander Dan Jezamine Lim


Walaupun dihalang keluarga pihak perempuan kisah percintaan Harith Iskander 44 dan Jazemine Lim 27 akhirnya dengan pernikahan setelah Jazemine Lim yang merupakan seorang doktor pelatih dan model sambilan tetap dengan keputusanya untuk mengahwini pelawak ternama negara Harith Iskander.


Dengan sekali lafaz Harith selamat menjadi suami kepada Jazemine Lim dengan mas kahwin RM300.Mereka dinikahkan dirumah pengurus Harith,Sue Hussian di Kota Damansara.Jazemine juga turut menerima wang hantaran sebanyak RM 50,000.


Tapi macam tak best pulak bila keluarga Jazemine Lim tidak merestui perkahwinan ini atas sebab tertentu.Namun Rokku ucapkan Tahniah kepada Harith dan saudara baru kita Jazemine dengan terpaterinya dua hati walau cinta dihalang oleh orang tua..Uihh Macam lagu Fauziah Latiff plak..Nah gambar perkahwinan mereka untuk korang tatapi..enjoy..





3 comments:

HNjbMY said...

http://cat-and-girl.blogspot.com/

U have a good blog...but
I ENJOY THE FREE DOMAIN AND FREE HOSTING!!!
Let Change you domain blog with your name.

visit here

domain-myname.co.cc

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

bahagianya dorang...so sweet lah..

Unknown said...

bahagia di luar..di dalam tak siapa tahu..bayangkan kawen takde family datang..sian pengantin pmpuan..moga2 Allah kurniakan taufik dn hidayah yang berkekalan kepadanya agar menjd Muslimah sejati..

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics