Jun 2, 2010

Aqasha Dah Bertunang?


Diam diam je si Aqasha ni bertunang eh? Atau sekadar gambar percubaan sebelum pertunangan sebenar? Apa pun kita dah dapat tau siapa kekasih hati Aqasha yang dikatakan bernama Baizura.Nampak gambar ni macam dah ready giler ni,mungkin tak lama lagi Aqasha akan tampil dengan kad jemputan ke majlis pertunangannya bersama si Baizura ni.


Sama cantik sama padan,macam pernah nampak saje wajah ayu si Baizura ni.Tapi dimana Rokku dah lupa.Huhuhu..Apa pun kalau ini gambar tunang senyap-senyap Aqasha maka habislah dia kena boikot dengan wartawan hiburan nanti.Kalau gambar studio untuk persiapan je rasanya memang cun lah couple berdua ni! Harap harap semuanya akan berjalan lancar nanti untuk Aqasha dan Baizura




2 comments:

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

waahh.. dari dulu tertanya2 berapa sbenarnye umor aqasha ni eyh?? Nwayh.. tahniah utk dia..

AM SANG ASURA said...

baizura ni aku kenal wei.

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics