Jun 8, 2010

Edry KRU Sambut Kelahiran Anak Ke-4


Tahniah Edry yang baru mendapat anak ke-4 serta kerjya yang semakin rancak sekarang ni dengan kejayaan sebagai komposer dan terbaru akan menjadi pengarah filem!Semalam Edry menyambut kedatangan anak perempuan ke-2 nya Elya sebagai ahli keluarga barunya di Subang Jaya Medical Center (SJMC).Elya dilahirkan dengan berat 3.34 KG pada jam 8.30 pagi semalam.


Sepatutnya menurut doktor Elya akan dilahirkan pada minggu depan tapi tercepat pulak proses pengeluaranya sebab dia tak saba nak main dengan abang dan kakak kot..Hehehe..Menurut Edry 34 nama Elya adalah gabungan dengan nama isterinya Milia 35 seperti nama anak-anaknya yang lain iaitu Emil 10,Edylia 7,Emery 3.
Tahniah kepada Edry dan isteri,makin ramai anak makin murah lah rezeki dari Allah.Semoga sentiasa produktif dalam menjalankan ujikaji bersama isteri yer Edry!

5 comments:

liyana aziz said...

wah, comel jugak.. geram je tengok..

Amirah bte. Norjali said...

comel..

rossoneri said...

ehhh dah lahir pon

Faheem Jr said...

produktif diorg ni kan uncle..hehehe..

faheem@Genting Highlands

Queen said...

comelnye... tahniah.... ^_^

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics