Jun 25, 2010

Anne Ngasri Sah Bercerai Talak 3, Maya Karin Enggan Komen Tentang Perbicaraan Mahkamahnya


Sah sudah penceraian satu lagi pasangan Sehati Berdansa yang nampak cukup romantis serta dikurniakan 2 orang anak iaitu Anne Ngasri dan suaminya Abdul Wafi Hassan.Anne Ngasri diceraikan dengan talak 3, 3 kali lafaz cerai diucapkan oleh Wafi dan sepanjang 2 kali cerai di lafaz,Wafi dan Anne berusaha untuk berbaik serta rujuk semula.Tapi ni dah talak 3,talak yang susah sikit caranya kalau nak kembali bersama sebagai suami isteri.Huhu..Korang paham-paham suda la..Dah takde jodoh kan? Macam mana kita mencuba pun Tuhan dah tetapkan.Yang penting anak-anak,Wafi kena provide nafkah secukupnya untuk anak-anak.Jangan jadi bapak yang hampeh!

Maya Enggan Komen Tentang Perbicaraan Mahkamahnya




No Divorce! Ask Maya, ujar David Shorthose atau nama islamnya Muhammad Ali ketika cuba ditemuramah oleh wartawan yang menunggu diluar mahkamah setelah selesai perbicaraan rahsia antara Maya Karin dan dirinya.Maya Karin yang hadir dengan berbaju kurung dan bertudung litup hanya tersenyum apabila disoal wartawan dan memohon agar pihak media dan peminat memahami situasinya.
Peguam Maya yang Nurhusniah Husin juga tidak mahu memberikan sebarang detail mengenai perbicaraan dengan alasan dihalang Maya sendiri.Rokku dapat tau yang tujuan Maya Karin dan David Shorthose hadir ke mahkamah adalah untuk mengesahkan perkahwinan mereka yang berlangsung di Italy pada 6 ogos 2008.Sama lah kan,macam pasangan yang kahwin kat Thailand.Diorang kena dapatkan pengesahan dari mahkamah Malaysia.Tapi kenapa lambat sangat?

2 comments:

MahaMahu said...

tak tahu nak ckp lah artis kita ni dah memang mcm tu kan kahwin suka cerai suka heheheh mcm2...

Queen said...

emm... soal kahwin ni dah macam perkara main-main...

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics