Jun 9, 2010

Perhatikan Betul-Betul Gambar Maya Karin Ni


Apo korang nampak? Ayaarrkk..Ni takde photoshop ke hape ok,ni gambar real nih.Takkan before photoshoot tak bersihkan bahagian-bahagian yang mudah berkerak kot wahai Maya Karin? Korang tengok ni disebabkan oleh lighting yang membuatkan ketiak Maya Karin nampak redup dan itam atau memang betul itam semulajadi? Kehkehkeh...

Rokku tau ketiak masam korang pon warna ni gak! Yang pompuan tu puas menyental-yental nak ilangkan itam ketiak tapi yang ado jugak,Huhuhu Ketiak laki laki releks je,walaupun itam tetap menarik bagi sang wanita diluar sana.Motif Rokku letak pic ni adalah untuk memastikan korang membersihkan diri kamu sebelum kamu dibersihkan! Untuk Maya Karin Rokku tau anda seorang yang wangi.. Kredit Gambar Kepada Berita Harian

10 comments:

ardinihumaira said...

eh eh... betulla.. nampak itam. hehe ;p

Gambar Kepala Senget

- zuriey - said...

napa bila ketiak lelaki hitam tetap menarik bagi wanita tapi tak pada pula pada lelaki

aizuddin.com said...

tak sengaja kot..

Amri Bahruji matPuisi said...

bohong la ni.. x pecaye.. ahaks..

Nana said...

hehe ye ke itam?penah jumpe maya 2x siapa amek gambo sama2 tak nampak lak ketiak dia ita hehehe

Puteri Satu said...

Ni... teknik pengcahayaan gambar tu kot... takkanla ketiak dia itam... mesti putih melepak.. ish..ish....

mummy said...

nmpk mcm kepala bsr dr bdn jer gmbr ni...hmmm...

Helen said...

alah .. saja ja dorg ni letak gambar mcm ni .. takkan lah ketiak c maya karin ni itam ..
hmmm .. dorg ni tak senonoh lah .. kesian maya karin ..

(^ ^, ) said...

atau sengaja mau sabotaj bha...

Yusaini Yus said...

itam ke..biru ke..korang pedulu ape??

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics