Jun 1, 2010

Peha Lagi : Watie Elite Beraksi


Peha ohh peha,lepas Rozita Che Wan dan Azza Elite.Kali ni Watie Elite pulak tunjuk peha,Aisey sape lagi gebu? Bercakap tentang peha ni,berberapa hari lepas Rozita Che Wan dah pun meminta maaf diatas keterlanjuranya yang memakai skirt pendek dan menampakkan peha nya kepada seluruh rakyat Malaysia.Sangat menyesal bunyi dan riak wajah Rozita Che Wan ketika meminta maaf kepada seluruh peminat..Kehkehkeh..Kali ni peha Watie Elite pulak yang menjadi bahan bualan..Rokku takde gosip nak kasi ni,suram je gosip-gosip artis malaysia ni.Jadi Rokku kasi gambar-gambar ini..Kredit kepada Mstar





6 comments:

+d.O.Y.A.h+ said...

euw.

Fello de Caminero said...

gambo yg last tu, kalau tgk dari kiri, mau nampak semua..

Tudung-Chantique said...

mcm makcik tua jek..dah la pakai wig cam tu

yatieyasiah said...

mcm perempuan murahan...

Chick de Tour said...

kalau kurus xpe. ni... haih.

(^ ^, ) said...

eh kesiannye...meh saye sedekahkan kain yee...miskin bebonar..tak cukup kain nak buat baju..

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics