Jun 21, 2010

Perang Bidaan No Plat : Siti Nurhaliza Mahu No Plat KCT1



UPDATE : Datuk K dan Datuk Siti Nurhaliza menang bidaan KCT1 dengan bidaan sebanyak RM 66,550 meninggalkan 192 pembida lain yang kebanyakkanya hanya sanggup membida tidak lebih dari RM 20,000.Agak-agaknya kat kereta apa diorang letak no plat ni nanti? Ntah-ntah kat kereta Bugatti Veyron! Huahuahua..Dah rezeki diorang,korang sibuk pesal.Skali skali berbelanja besar untuk benda yang pelik,apa salahnya.

Memang dah cantik dah tu,KCT1 akan jadi no plat yang mewakili dua hati Khalid untuk nama suami dan CT untuk Datuk Siti.No plat KCT1 berasal dari Kedah dan sumber dari JPJ Kedah mengesahkan Datuk Siti sanggup membida dengan harga yang tinggi demi untuk sekeping no plat! Dah kayo kan,apa lagi nak buat dengan duit tu.Sumber JPJ Kedah memaklumkan bidaan akan dibuka pada RM 10,000!!!

Bukan senang untuk Datuk Siti dan Datuk K mendapatkan no plat ini sebab terdapat ramai hartawan dan syarikat korporat yang turut membida no plat tersebut.Untuk pengetahuan korang bidaan telah dibuat minggu lepas dan keputusan bidaan akan diketahui pada hari ini.Memang ramai yang berhabis untuk no plat cantik ni.Bagi Rokku buang masa dan duit je.Orang pun pandang sekali lalu je,Tapi Datuk Siti dan Datuk K nak mengabadikan cinta mereka pada no plat.Apa salahnya kan? Keputusanya hari ini..Siapa lah yang dapat!

No comments:

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics