Jun 17, 2010

Dadah : Saiful Apek Dan 5 Rakan Dibebas Dengan Jaminan Polis


Saiful Apek yang ditahan bersama 5 rakannya kerana memiliki ganja akan dibebaskan dengan jaminan polis namun siasatan masih berjalan dan polis akan mengambil keputusan samada akan mendakwa Saiful Apek dan rakan-rakannya atau tidak selepas siasatan ditamatkan jelas Ketua Polis Daerah Subang,Assistant Komissioner Zainal Rashid Abu Bakar.Semalam reman keatas Apek dan rakan-rakannya dilanjutkan sehingga hari ini.

Saiful Apek dan 5 rakannya ditahan ketika sedang meyaksikan perlawanan piala dunia antara Nigeria dan Argentina pada jam 10 malam dan turut dirampas bersama mereka adalah kira kira 40gram ganja yang dijadikan bahan untuk berpesta pada malam itu.Ish Ish..Pihak polis menjalankan siasatan dibawah seksyen 39A(1) serta seksyen 6 akta dadah merbahaya 1952 kerana memiliki dadah dan seksyen 15(1)A kerana pengunaan dadah.
Takkan kes melibatkan artis ni nak jamin je kan? Nak pulak membabitkan nama besar yang menjadi idola dan artis kesukaan dari yang kecil sehingga lah yang tua..Pihak berkuasa perlu menunjukkan ketegasan dalam kes ini dan Rokku harap keputusan yang betul akan dibuat dan pihak yang bersalah akan dihukum!

2 comments:

Unknown said...

adoi..dlu time pic die tgh m'isap kua,die xmengaku,last2 sendiri kne tgkap...sendiri la kne jwb...adoi..mcm2..

Unknown said...

sandi eh..apa ta paidah isap benda tu..bek kamu makan lolipop..lalalala

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics