Jul 10, 2010

Gambar : Zul Handy Black Bogel Dalam Filem Mantra


Mungkin keperluan skrip kot,tapi pemandangan yang ditunjukkan tak indah langsung iaitu Zul Handy Black tidor dengan nyenyak dan duduk dalam keadaan yang nampaknya macam bugil atau bogel!!


Suka hati mereka dan keluarga mereka lah,aritu mamat dalam filem lagi satu tu dah kena sound dengan Menteri.Lepas ni kang siapa pulak lahh yang kena,Kita Tunggu... Kredit Gambar Kepada Media Malaya

6 comments:

velasrizal said...

mmg brani mati dia ni..

Sukarnya Menolak Undangan Perkahwinan

umialya said...

mgkn ni caranya ntuk dikenali kot! macam2

Dawy said...

kalau terror berlakon
tak payah bogel punn orang akan kenal jugak

Khairul @ E'lon said...

tak per la.....ia salah satu seni.....br la kita maju n blh dipandang dunia luar....aku support la lu bro.....

Ojai said...

filem nie mmg best...x tipu...kalau artis luar negara bogel mcm mana pulak??renung2kan...=p

Mohd Fazrol Shah Bin Md Rani said...

bodoh punya melayu...tak de maruah ke?aku sebagai anak melayu rase malu sangat2......

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics